Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010
Har Canaldigital och Canal+ med Klubbkort för att kunna se SSKs hockeymatcher.
Kan se alla matcher när dom sänds direkt men vid den tiden är ja ofta på träning och vill därför se repriserna som börjar kl.22.00 Problemet är bara att de då är "reklam" på den kanalplatsen. Ibland över den vanliga sändningen och ibland bara text (tex BK Brunbjörn - Fotbollens AIK 159kr, eller nåt). De andra hockeymatcherna kan ja se i repris men inte den som ja igentligen betalar Klubbkortet för. Grymt surt!
Har ringt Canal+ och pratat med dom 2 gånger. Första gången i fredags och sen i måndags. Kommer till samma kille som säger att de inte är nåt fel hos dom men att han ska kolla upp vad de kan vara och återkomma till mig, vilket han inte gör och de gör mig förbannad!
Betalar nästan 800kr/månad för att se mina matcher och dom vill inte ens hjälpa mig att hitta felet. Maila lär ju inte ge mer. Vill snacka med någon direkt istället för att byta en massa mail utan att komma någonstans...
Har försökt ringa i dag också men kommer inte fram. Ringer 020-240024 och en röst säger "Välkommen till Canal+. Väntetiden är mindre än 4 min. Du är samtal 10..."
När ja väl kommer fram säger killen att ja kommit till Bilprovningen!?!!?
Försökt 3 gånger och gav han även en utskällning då ja trodde han drev med mig. Vet inte om nåt är fel... han sa att han satt i någon kundtjänst för flera företag, men Canal+ var inte ett utavdom. Några andra kunder till Canal+ hade inte ringt dit vilket också låter konstigt efter som ja kommer tid varje gång. Dom som är före mig i telefonkön måste ju komma någonstans liksom.
Börjar minst sagt bli frustrerad...